Hora i data actual: 07 set. 2010, 04:49

Publica un nou tema Respon al tema  [ 1 entrada ] 
 Rotllets de tardor 
Autor Missatge

Membre des de: 25 set. 2009, 07:34
Entrades: 4
Entrada Rotllets de tardor
Aquest cap de setmana hem anat a caçar bolets. Estava molt sec. N’hem trobat un cistellot: quatre o cinc rossinyols, un parell de ceps petits, unes quantes llengües de bou i pinetells.
El pinetells estaven molt i molt corcats. Un cop nets m’han quedat tallats molt petits
(això si, sensa cap cuc) i en prou feines ens ha quedat un plat!
Buscant per veure què podia fer he trobat:

1 paquet de pasta d’arròs (pasta filo per fer rotllets de primavera)
1 ceba mitjana
1 pastanaga
col rissada
botifarra negra
els bolets

Primer de tot he cuit els bolets afogats a la paella. un cop cuits els he retirat i en la mateixa paella hi he sofregit la ceba tallada petita. Un cop cuita (que trenca el color) hi he afegit la pastanaga tallada en juliana molt i molt fina i un bon tall de botifarra negra tallada a dauets. Torno a posar-hi els bolets. Remenem molt be, que es vagi barrejat tot. Agafem quatre o cinc fulles de col (depèn de si son molt grosses) els hi treguem el nervi del mig i les tallem en juliana. Les afegim a la paella i anem remenat fins que la col quedi cuita al “dente”.
Hidratem la pasta d’arròs, la farcim, enrotllem i ho fregim a la paella amb oli de girasol.

Bon profit.

pd. El pròxim dia que repeteixi la recepta la meva dona diu que ho provi amb botifarra de perol en lloc de botifarra negra. Jo crec que té raó.

28 set. 2009, 08:26
Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 1 entrada ] 

Qui estĂ  connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :